Dziennik Polski:

Maj 16 2012

„W XXI wieku związki nie są potrzebne”, Dziennik Polski

16 maja 2012 Rozmowa z Erykiem Mistewiczem, konsultantem politycznym - Dlaczego polscy związkowcy nie porywają tłumów? – Odpowiedź jest prosta: mają zły przekaz marketingowy. Związkowcy przez ostatnich 20-25 lat dali się zepchnąć do absolutnej defensywy. Poza tym, że utrudniają życie warszawiakom, nie potrafią przekazać, o co im chodzi. Nie dopracowali się nawet stosunkowo prostego, porywającego przekazu […]

Październik 20 2011

„Zadecydowały trzy sekundy”, Dziennik Polski

 20 października 2011 r.   Rozmowa z ERYKIEM MISTEWICZEM, twórcą strategii marketingu narracyjnego Patrząc na okładki tygodników, oglądając telewizyjne kanały informacyjne, można odnieść wrażenie, że wybory w Polsce wygrali Janusz Palikot i Anna Grodzka. Eryk Mistewicz: Oni skupiają zainteresowanie nie tylko mediów informacyjnych, krajowych i zagranicznych. Także telewizji śniadaniowych. Zaraz po wyborach zadzwoniono do mnie z […]