Dziennik:

Listopad 28 2007

„Tusk musi rozkochać w Polsce Europę”, Dziennik

28 listopada 2007 r.   Przegapiliśmy groźne dla Polski procesy. Choćby to, że zaciera się w europejskiej pamięci mit „Solidarności” nieprzełożony w porę na język marketingu. Zabrakło nam strategii, koncepcji, realizacji. Takiego muzeum, jakie w Warszawie zrealizowała ekipa Jana Ołdakowskiego. Podpatrzenia – jak Rosjanie z superprodukcją „1612″ budują dziś swój mit – pisze w DZIENNIKU […]

Październik 1 2007

„Mistewicz o kulisach europejskich debat”, Dziennik

01 października 2007 r.   Politycy już dawno zrozumieli, że debaty telewizyjne są kluczem do sukcesu. Wiedzą, że jeśli taką debatę przegrają, nie mają szans na urząd prezydenta, a ich partia jakichkolwiek szans w wyborach. Jeśli jednak wygrają, zostaną obwołani królem politycznej dżungli – pisze w DZIENNIKU specjalista od marketingu politycznego Eryk Mistewicz.  Dlatego tak […]

Sierpień 4 2007

„Kaczyński sam jak Sarkozy”, Dziennik

Dziennik, 4 sierpnia 2007 r.   Nie dziwią mnie podane jakiś czas temu przez DZIENNIK informacje, że Aleksander Kwaśniewski zaprasza do Polski Segolene Royal, wielką przegraną ostatniej kampanii prezydenckiej we Francji, która z energią walczyła do samego końca – pisze Eryk Mistewicz, doradca polityczny.  Przyjęta przez jej sztabowców między pierwszą a drugą turą strategia TSS […]