Forbes:

Luty 1 2013

„Facebook – dobre miejsce dla naiwnych?”, Forbes

luty 2013 r.   Porzucenie przez Kubę Wojewódzkiego 1.103.773 fanów na Facebooku stało się wydarzeniem świata nowych mediów w Polsce. Nie jestem tym zdarzeniem zaskoczony. Co więcej, uważam, że takich porzuceń Facebooka przez osoby publiczne – będzie więcej. Jeśli bowiem nie zatrzymają się w biegu i nie przemyślą swojej formy aktywności w świecie nowych mediów […]

Styczeń 23 2013

„Dekalog sukcesu w sieci”, Forbes

Styczeń 2013 r. Które projekty w świecie nowych mediów odnoszą dziś sukces i – co ważniejsze – dlaczego? Które z blisko pół miliona aplikacji mają szanse? Analiza dwóch najszybciej rozwijających się projektów świata nowych mediów – Twittera i Instagramu – prowadzi do zrozumienia powodów, dla których to właśnie te projekty odnoszą sukces. 1. Tworzą społeczność. […]

Styczeń 7 2013

„Ucząc się od najlepszych”, Forbes

7 stycznia 2013 r. Największym wygranym przyjęcia przez Gerarda Depardieu obywatelstwa rosyjskiego jest Władimir Putin i rosyjska propaganda. Z marketingowego punktu widzenia to majstersztyk Majstersztyk budujący wizerunek kraju przyjaznego, gościnnego, dobrze zarządzanego, o niskich podatkach i serdecznych władzach. Bez szczególnych wydatków na akcje billboardowe, na reklamy w CNN i stacjach telewizyjnych świata, Rosja najprostszym z […]

Grudzień 24 2012

„10 trendów w nowych mediach w 2013″, Forbes

Grudzień 2012 r. W co warto inwestować, nad czym warto pracować, na co zwracać uwagę? Jak mówić, aby być usłyszanym, i na jakie technologie marketingu, PR-u, komunikacji masowej warto stawiać? Oto dziesięć trendów wyznaczających kierunek prac świata nowych mediów w 2013 roku. 1. Połączenie jak najkrótszą drogą naszych mózgów z siecią. Sterowanie urządzeniami – myślą. […]

Grudzień 13 2012

„Najlepsze kampanie PR 2012″, Forbes

Grudzień 2012 W subiektywnej opinii: kampanie i operacje Public Relations najskuteczniejsze, w wykonaniu najbardziej efektywnych w Polsce w 2012 r. sprzedawców marzeń a czasami złudzeń. Kampanie, których zadroszczę. 1.Izabela Wójcik. Apple Film Production. Kampania producenta filmu „Pokłosie” po raz kolejny pokazała, że uwagę najlepiej przyciąga kontrowersja, a rządzi umiejętnie podsycany spór. Rządzi i nakręca sprzedaż, w tym wypadku […]

Listopad 7 2012

„Wybory w Ameryce: MBA marketingu politycznego”, Forbes

7 listopad 2012  Wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych to „MBA marketingu politycznego”. Z pięciu powodów. Po pierwsze, to co zobaczyliśmy będzie implantowane w kampaniach politycznych we Francji, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Niemczech, Brazylii, Rosji, Polsce. Wszyscy marketerzy polityczni śledzą techniki, technologie, nowości, strategie i taktyki obu sztabów.Wygrywają ci, którzy potrafią przenieść podpatrzone w Stanach Zjednoczonych nowości i […]

Październik 21 2012

„Siła postawionego krzyżyka #”, Forbes

24 września 2012 Nowe media mają swoje zasady, których poznanie ułatwi nam życie, komunikację z innymi. Jedna z zasad – hasztagowanie treści w sieci – wynika wprost z filozofii nowych mediów. Niegdyś stawialiśmy krzyżyk na karcie wyborczej, dziś stawiamy go w internecie. Niegdyś zbieraliśmy krzyżyki stawiane przez innych, aby wygrać wybory, dziś generujemy je, aby […]

Październik 12 2012

„Mistewicz: strzał w centrum tarczy”, Forbes

12 października 2012 r.  Donald Tusk drugim expose trafił w centrum tarczy: zablokował opozycję, dotarł do wyborców i usatysfakcjonował PSL – uważa Eryk Mistewicz – Drugie expose Donalda Tuska to marketingowy strzał w centrum tarczy – powiedział w rozmowie z Forbes.pl konsultant polityczny Eryk Mistewicz. – Po pierwsze, premier zablokował opozycję, której ciężko będzie zdyskredytować marzenia […]

Wrzesień 11 2012

„Koniec epoki Facebooka”, Forbes

11 września 2012 r. Do niedawna był pierwszym medium społecznościowym świata, może poza Chinami. Wskazywał rozwiązania i trendy. Coś się jednak zmienia. Facebook nuży, nudzi, zamęcza i zamula. Nie jest już ,,cool”, przestał być ,,friendly”. Spadają czas spędzany na tym serwisie, przychody, wejścia na stronę. Epoka Facebooka odchodzić zaczęła do przeszłości. Dlaczego? Po pierwsze, Mark Zuckerberg nie […]

Marzec 29 2012

„Attention Crash”, Forbes

marzec 2012 Przesyt wiadomościami, niemożność opanowania ich natłoku sprawia, że doświadczamy syndromu zmęczenia informacją Coraz większym wyzwaniem dla menedżerów poddanych presji śledzenia trendów w marketingu, nowych mediach i technologiach jest „odłączenie się” od napływających informacji, od konieczności bycia na bieżąco. Bez tego nie uzyskają chwili refleksji niezbędnej do sformułowania własnych myśli, pomysłów i celów. Informacja […]