W Drodze:

marzec 6 2014

„Śniadaniowi kaznodzieje”

2/2014 „Część dziennikarzy, publicystów i liderów opinii publicznej uczyniła sobie z Kościoła i antykościoła coś w rodzaju młota na oponentów” Włodzimierz Bogaczyk: – Znajomi księża mówią mi, że media w Polsce zwariowały – piszą o Kościele wyłącznie w kontekście pedofilii, afer finansowych, podziałów. Odwrotnie znajomi dziennikarze – ich zdaniem zwariował Kościół, który nie potrafi albo […]

maj 11 2012

„Marka Kościół”, W Drodze

kwiecień 2012 Z Erykiem Mistewiczem rozmawia Marek Magierowski Czy wiara może być towarem komercyjnym? W pamięci mam rozmowę na ten temat z abp. Johnem Foleyem, byłym przewodniczącym Papieskiej Rady ds. Środków Społecznego Przekazu. To jeden z najmądrzejszych marketingowców świata, niestety odszedł w końcu ubiegłego roku. To były też fascynujące, kształtujące rozmowy. Na początku wydawało mi […]