Beata Mońka ma najtrudniejszą misję na polskim rynku medialnym
Wirtualne Media

7 października 2013 r.

wmEryk Mistewicz: – Zatrudnienie Beaty Mońki jako nowego prezesa spółki Gremi Business Communication, która przejęła wydawanie „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” to dziś bezwzględnie najtrudniejsza misja na polskim rynku medialnym. Podobna do tej, jakiej przed laty podjął się Marek Sowa obejmując prezesurę Agory dla ratowania i rozwijania „Gazety Wyborczej”, także w nowych mediach.

Tak jednak, jak ojcowie-założyciele Agory stawili opór pomysłom Marka Sowy, niesłychanie sprawnego przecież menedżera, podobnie sukces lub porażka Beaty Mońki w dużym stopniu zależeć będzie od nastawienia właściciela Gremi dla proponowanych zmian.

Jeśli Beata Mońka – z dużym doświadczeniem, wiedzą, intuicją, relacjami – nie poradzi sobie z materią Gremi i „Rzeczpospolitej”, nie widzę innego menedżera mediów, który byłby w stanie tej misji podołać.