Wirtualna Polska:

maj 6 2014

„Dziennikarz na Twitterze ma przewagę i informacje z pierwszej ręki”

6 maja 2014 Eryk Mistewicz, medioznawca i szef kwartalnika „Nowe Media”, popularyzator Twittera w Polsce: – Nikt kto obserwuje polską politykę nie może podejrzewać, że Antoni Macierewicz założyłby sobie konto w serwisie społecznościowym. Tym bardziej tak wytrawny dziennikarz polityczny, jakim jest Maciej Mazur, w tak profesjonalnie działającej redakcji, jak „Fakty” TVN. To jednak, na co można […]

październik 10 2013

Eryk Mistewicz o kampanii referendalnej w Warszawie: była prowincjonalna

10 października 2013 r. To była prowincjonalna kampania. Obydwie strony prowadziły ją wzmacniając poczucie prowincjonalizmu z jednej strony władzy panującej w Warszawie, z drugiej strony – atakującej Hannę Gronkiewicz-Waltz opozycji. Po trzecie – i chyba to najbardziej przykre – próbowano warszawiakom przypiąć łatkę „słoików” – mówi w rozmowie z Wirtualną Polską Eryk Mistewicz. Ekspert marketingu […]

styczeń 17 2013

Mistewicz: „Będzie spór o Powstanie Styczniowe? Polacy to uwielbiają”

Wirtualna Polska, 17 stycznia 2013 r. Uwielbiamy emocje podgrzewane przez polityków. Uwielbiają je i żyją z nich również media. Świetnie wszyscy odnajdują się w tym medialnym teatrze, w którym awantura o matkę Madzi przeplata się ze sporem o Romualda Traugutta i fotoradary – mówi w rozmowie z Wirtualną Polską Eryk Mistewicz, konsultant polityczny, redaktor kwartalnika […]

listopad 11 2012

„Wojna informacyjna w internecie”, Wirtualna Polska

11 listopada 2012 r. Telewizje relacjonujące marsz niepodległości zupełnie się pogubiły, dlatego przekaz na temat tego wydarzenia jest sprzeczny i niezrozumiały – wyjaśnia w rozmowie z WP.PL Eryk Mistewicz, redaktor kwartalnika „Nowe Media”. Najlepszym źródłem informacji na temat marszu jest w opinii Mistewicza internet i portale społecznościowe.  Blogerzy i politycy relacjonujący marsz niepodległości w serwisach społecznościowych piszą, że przez blokadę policji […]

listopad 7 2012

„Wybory w USA: Specjaliści od marketingu politycznego sterują wyborcami”, Wirtualna Polska

7 listopada 2012 r.  Kampania wyborcza w USA pokazała, że specjaliści od marketingu politycznego są w stanie dokładnie określić, co powiedzieć indywidualnie każdemu z wyborców, aby sprowokować go do podjęcia pożądanej decyzji wyborczej. – Każdy z użytkowników sieci wchodząc na takie, a nie inne strony internetowe, nawet nic tam nie robiąc, przekazuje bardzo dużo informacji […]

maj 13 2005

„Największe kreacje w polskiej polityce”, Wirtualna Polska

13 maja 2005 r. Czat z Erykiem Mistewiczem Moderator: Witamy Eryka Mistewicza i zapraszamy do rozmowy.  E_Mistewicz: Witam wszystkich internautów. Mam nadzieję odpowiedzieć na większość z pytań dotyczących kreowania wizerunku w rozpoczynającej się kampanii wyborczej. gers@onet.pl: Doradzał pan politykom we Francji i w Polsce. Gdzie jest łatwiej? Gdzie są mądrzejsi politycy albo może mniej łatwowierni odbiorcy? […]