2.0:

sierpień 27 2013

Pierwsza w Polsce konferencja prasowa rzecznika rządu w sieci

Pierwsza w Polsce konferencja rzecznika rządu w sieci Wieczór 8 listopada 2012 r. ważną datą dla komunikacji politycznej w Polsce. Od tego dnia nie trzeba już zwoływać konferencji prasowych rządu. Te organizuje rzecznik rządu @PawelGras na Twitterze. Odpowiada na wszystkie najważniejsze pytania, w sprawach bieżących, w czasie rzeczywistym. Odpowiada nie tylko dziennikarzom. Twitterodemokracja pełną gębą. I kolejny dowód, że to tu, na Twitterze […]

sierpień 27 2013

Social Media Revolution 2013

Social Media Revolution 2013  WIĘCEJ: Nowe Media, kwartalnik pod red. Eryka Mistewicza, nr 2 Operon, 2012

sierpień 27 2013

Ambasador USA w Polsce Stephen D. Mull

Powitanie Polski: Ambasador USA w Polsce Stephen D. Mull Perfekcyjne wykorzystanie nowych mediów. Perfekcyjne, profesjonalne wykorzystanie mediów społecznościowych do budowania pozycji osoby, instytucji i kraju. Perfekcyjnie realizowana strategia zainteresowania, przytrzymania uwagi, budowy własnych kanałów komunikacji. Aktywność – realna i osobista, bez pośrednictwa asystentów – na Twitterze. Prywatna, osobista wymiana zdań ze społecznością. Twitterodemokracja w pełnej krasie. Wreszcie, co także […]

sierpień 27 2013

Foldable Touch-Screens Closer To Reality

Gazety przyszłości? The era of foldable touch screens is rapidly approaching, with scientists in Taiwan leading the charge to develop computer and cell phone screens that can folded away or rolled up for storage. Powered by www.newslook.com Producer : Reuters Nowe Media, kwartalnik pod red. Eryka Mistewicza, nr 2 Operon, 2012  

sierpień 27 2013

Guerilla Marketing: Coca-Cola Dancing Vending Machine

Guerilla Marketing: Coca-Cola Dancing Vending Machine Uczestnictwo – interakcja – zabawa – gra – prostota – rywalizacja – radość – lekkość projektu – o tym się mówi – cały świat to ogląda – a marketerzy się uczą… Nowe Media, kwartalnik pod red. Eryka Mistewicza, nr 2 Operon, 2012

sierpień 27 2013

„Facebook wie o Tobie wszystko, chcesz tego?”

Facebook wie o Tobie wszystko, chcesz tego? Ciekawy, krótki (2,5 minuty) film, moim zdaniem wart refleksji: Więcej na ten temat: Kwartalnik „Nowe Media”: www.nowemediakwartalnik.pl

sierpień 27 2013

Social Media Fatigue

Trend: Zmęczenie Facebookiem   „Facebook zaczął przypominać duży hipermarket w godzinach szczytu, w którym jest co prawda wszystko i jest dużo ludzi, ale z którego chce się jak najszybciej wyjść. Nie ma się tam ani wrażenia dobrego traktowania, ani tym bardziej nie ma poczucia, że jest się kimś ważnym dla właścicieli. A serwis społecznościowy oddalający […]