TVP:

czerwiec 20 2013

„Polityka przy kawie”, TVP 1

20 czerwca 2013 r. Gośćmi programu są medioznawcy profesor Jacek Dąbała i Eryk Mistewicz. Rozmowa dotyczy niemieckiego miniserialu „Nasze matki, nasi ojcowie”, który pokazuje polski ruch oporu jako bandę antysemitów. VIDEO

czerwiec 18 2013

„Na pierwszym planie”, TVP 1

17 czerwca 2013 r. 20 lat temu powstawała Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. Wtedy budziła się konkurencja na rynku telewizyjnym. Od tamtego czasu przeżyliśmy wielką informacyjną rewolucję. Jak będzie wyglądał rynek medialny za kolejnych 20 lat, po cyfrowej rewolucji i ogólnodostępnym internetem? Gośćmi programu są szef KRRiT Jan Dworak, medioznawca Eryk Mistewicz, Paweł Lisicki (Do […]

kwiecień 7 2013

„Wieczność w sieci”, Wiadomości TVP

7 kwietnia 2013 r., 19.30. Bez wpisow z Twittera nie zrozumiemy za 20 lat roku 2013, tak jak XIX w. byloby nam trudno zrozumieć bez książek filozofów. Ale tez nie sposób dzis nie tylko przeczytac, zarchiwizowac, ale juz nawet tylko wyselekcjonowac to,co najważniejsze.  Link do materiału VIDEO  

luty 10 2013

„Ćwierkająca polityka”, Wiadomości TVP

9 lutego 2013 r. Polityka przechodzi do… Twittera. To był pierwszy unijny szczyt, gdzie wiodące tradycyjne media zostały z boku. A najważniejszy w szybkim przekazywaniu informacji stał się Twitter. Zanim politycy zdążyli ogłosić koniec negocjacji – o ich rezultacie wiedzieli już ci którzy do twittującej społeczności należą. A grupa ta jest coraz większa. VIDEO

listopad 12 2012

„Papież Benedykt XVI na Twitterze”, Wiadomości TVP

12 listopada 2012 r. OGLĄDAJ: * Wiadomości TVP1: Papież Benedykt XVI na Twitterze CZYTAJ: * UważamRze: „Twitter, tu są już wszyscy!” * UważamRze: „140 mgnień myśli” * Forbes: „Twitter, tak!” * Nowe Media wyd. 1: Benedykt XVI „Milczenie jest integralną częścią komunikacji” 

maj 10 2012

„Na pierwszym planie”, TVP 1

„Na pierwszym planie”, TVP 1, 9 maja 2012 r. o wyborach prezydenckich we Francji: Marek Ostrowski, Ryszard Petru, Witold Orłowski, Eryk Mistewicz, prowadzi: Piotr Kraśko (od 18’30”)  

wrzesień 27 2011

„Sondaże są po to, by powtarzały je media”, TVP Info

27 września 2011 Eryk Mistewicz, konsultant polityczny, autor „Marketingu narracyjnego”: Dzisiejsze sondaże poparcia to przede wszystkim tanie narzędzie marketingu politycznego. Chodzi o to, by wykreować opowieść, którą będą powtarzały media.   Sondaże poparcia, których liczba w okresie przedwyborczym rośnie w ogromnym tempie, służą dziś jednemu – marketingowi politycznemu. Nic dziwnego, są najtańszym na rynku narzędziem, […]