SDP:

styczeń 16 2017

Nowy gatunek: „twitterodziennikarstwo”

15 stycznia 2017 r. Z Erykiem Mistewiczem o tym, jak dziennikarze korzystają z mediów społecznościowych rozmawia Błażej Torański. BŁAŻEJ TORAŃSKI: Dlaczego dziennikarze wolą Facebooka od Twittera? ERYK MISTEWICZ: Fałszywa teza. Nie widzę na Facebooku informacji na wyłączność, ani tętna wydarzeń krajowych, zagranicznych, gospodarczych, kulturalnych, sportowych, które mogę obserwować – ba, w których mogę uczestniczyć! –  na […]

grudzień 28 2011

Rozmowa dnia, Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich. SDP

28 grudnia 2011 Z Erykiem Mistewiczem o zalewie informacji, gatekeeperach, marketingu narracyjnym i Twitterze rozmawia Marek Palczewski. Eryk Mistewicz – konsultant polityczny, twórca strategii marketingu narracyjnego, przez wiele lat publicysta polityczny, zdobywca najważniejszej nagrody polskiego dziennikarstwa tzw. Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich (1995). Absolwent marketingu politycznego zarządzania kryzysowego w Ecole Superieure des Sciences Commerciales […]

sierpień 20 2011

Rozmowa dnia, SDP

20 sierpnia 2011 Z Erykiem Mistewiczem o Twitterze, tabloidyzacji polityki i zmierzchu dziennikarstwa rozmawia Marek Palczewski Eryk Mistewicz – konsultant polityczny, twórca strategii marketingu narracyjnego, przez wiele lat publicysta polityczny, zdobywca najważniejszej nagrody polskiego dziennikarstwa tzw. Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich (1995). Absolwent marketingu politycznego zarządzania kryzysowego w Ecole Superieure des Sciences Commerciales d’Angers. Pracuje z […]