Forbes:
styczeń 9 2012
styczeń 2012 ROI – Return on Investment, zwrot z inwestycji – argument ostateczny, by uzasadnić wydatki firm w mediach społecznościowych i przykrywka dla sprzedaży „gruszek na wierzbie” Ilekroć podczas prezentacji planów marketingowych i działań public relations słyszymy akronim ROI, powinniśmy być szczególnie wyczuleni. Ma być ostatecznym argumentem na rzecz wydatków, których często, gdyby nie byłoby […]
listopad 30 2011
listopad 2011 Kreatywność null, żenada, brak pomysłów. To wniosek z przeglądu najbardziej innowacyjnych polskich technologicznych start’upów nagradzanych w stolicy Polski Obraz, jaki wyłania się z przebiegu Startup Weekend Warsaw, poraża. Wydawać by się mogło, że na najważniejszym przeglądzie polskich garażytechnologicznych pojawi się choć jeden projekt zasługujący na miano przynajmniej świetnie rokującego kreatywnego teamu. A tu […]
czerwiec 30 2011
Czerwiec 2011 W świecie nadmiaru danych i bodźców efektywne dotarcie z przekazem reklamowym staje się dziś trudne. Jednak działania marketingu i reklamy nie muszą już atakować wszystkich zmysłów odbiorców w nadziei, że ich komunikat zostanie zauważony, że wpłynie na decyzję zakupową. Marketing, reklama, PR i masowa komunikacja przestaną być zabieganiem o uwagę konsumentów. Już dziś […]
maj 30 2011
5/2010, W internecie nie ma demokracji, za to obowiązuje etykieta. Do elitarnych serwisów społecznościowych trudno się dostać, a w dostępnych dla każdego nie wypada się pokazywać. Podział użytkowników internetu na kasty jest coraz bardziej widoczny. – Nie wyobrażam sobie prezesa spółki giełdowej na Naszej Klasie czy Blipie, polskim odpowiedniku Twittera – mówi Eryk Mistewicz, ekspert […]
kwiecień 30 2011
Kwiecień 2011 Gdy przed dwoma laty zaczynałem przygodę z Twitterem nie sądziłem, że w ciągu ledwie dwóch lat uda się zbudować i upowszechnić w Polsce jeden z najciekawszych kanałów komunikacyjnych W ciągu dwóch lat udało się uplasować Twitter, o którym się pisze i mówi, który się używa i cytuje, na pozycji nr. 1 wśród narzędzi […]
kwiecień 30 2011
Kwiecień 2011 Nigdy dotąd działania marketingu, reklamy, public relations nie były tak nieefektywne. Wyjątkowo szybkie i głębokie zmiany w świecie masowej komunikacji, skorelowane z rozwojem techniki, wymuszają poszukiwanie nowych sposobów dotarcia do konsumentów Reklama, jaką znacie, właśnie się skończyła. To już nie działa, jest kolosalnym marnotrawstwem pieniędzy i jeżeli w porę tego nie zauważycie, będziecie mieć kłopoty […]
maj 30 2010
5/2010, W internecie nie ma demokracji, za to obowiązuje etykieta. Do elitarnych serwisów społecznościowych trudno się dostać, a w dostępnych dla każdego nie wypada się pokazywać. Podział użytkowników internetu na kasty jest coraz bardziej widoczny. – Nie wyobrażam sobie prezesa spółki giełdowej na Naszej Klasie czy Blipie, polskim odpowiedniku Twittera – mówi Eryk Mistewicz, ekspert […]
listopad 30 2008
11/08, 23 października 2008 r. Dlaczego pozyskując jednego prezesa, korporacje wielokrotnie przelicytowują, mimo że kandydat dysponuje podobnymi jak konkurenci dyplomami i doświadczeniami? Dlaczego akcje jednej spółki wzbudzają zainteresowanie inwestorów, zaś akcje innej, podobnej, mającej nie gorsze wyniki rynkowe, już nie? Dlaczego produkty jednej firmy schodzą z półek natychmiast, uznane za magiczne i kultowe, a inne […]